7 клас. ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. 16.03.2020.
Тема: Нервова система, її значення і розвиток у різних тварин.
(УРОК 7-АБД:17.03; 7-Г: 18.03; 7-В: 19.03)
1. Опрацювати параграф 36 у підручнику, ознайомитись з презентацією за посиланням:
Підготувати усні відповіді на запитання після параграфа. У зошиті виконати завдання у вигляді таблиці : Які ознаки подібності та відмінності існують у будові головного мозку хребетних тварин.
2. Підготувати міні-проект на одну з тем на вибір:
* МАЙСТЕРНІСТЬ МАСКУВАННЯ У ТВАРИН.
План проекту.
1. Що таке маскування?
2. Які прояви маскування характерні для тварин?
3. Яке значення має маскування у житті тварин?
* ЯК БАЧАТЬ ТВАРИНИ.
План проекту.
1. Поняття про орган зору.
2. Органи зору у безхребетних тварин.
3. Як бачать денні тварини?
4. Особливості зору нічних тварин.
5. Цікаві факти про зір тварин.
6. Яке значення мають органи зору для тварин?
Оформіть інформацію у вигляді письмового повідомлення у зошиті ( обсяг 1,5 сторінки).
Тема: Нервова система, її значення і розвиток у різних тварин.
(УРОК 7-АБД:17.03; 7-Г: 18.03; 7-В: 19.03)
1. Опрацювати параграф 36 у підручнику, ознайомитись з презентацією за посиланням:
Підготувати усні відповіді на запитання після параграфа. У зошиті виконати завдання у вигляді таблиці : Які ознаки подібності та відмінності існують у будові головного мозку хребетних тварин.
2. Підготувати міні-проект на одну з тем на вибір:
* МАЙСТЕРНІСТЬ МАСКУВАННЯ У ТВАРИН.
План проекту.
1. Що таке маскування?
2. Які прояви маскування характерні для тварин?
3. Яке значення має маскування у житті тварин?
* ЯК БАЧАТЬ ТВАРИНИ.
План проекту.
1. Поняття про орган зору.
2. Органи зору у безхребетних тварин.
3. Як бачать денні тварини?
4. Особливості зору нічних тварин.
5. Цікаві факти про зір тварин.
6. Яке значення мають органи зору для тварин?
Оформіть інформацію у вигляді письмового повідомлення у зошиті ( обсяг 1,5 сторінки).
Куди потрібно скидати зроблене
ВідповістиВидалитина електронну пошту.
ВідповістиВидалити